Entry

nuff

Recent Posts

Content

ANGEL..

Thursday, April 23, 2009 3 comments

Angel
I have a dream of you I can't defined
You've been on my mind
Don't go
I feel lost without you by my side
Lost and on my own
Yeah I'm falling for an angel

Angel
Your brightest star is shining next to mine
Every night and day
You know
Stars exploded then they fade away
Then they fade away
Yeah I'm falling for an angel
Yeah I'm falling for an angel

Would you please be my babe
Come by and I lay you down
I'm loving when you say I love you too

Won't you please be my honey
I'm sorry that I let you down
Your eyes are breaking my heart in two
Break my heart in two

Angel
May the one above us keep you safe
Every night and day
If he knows
How I love the smile all on your face
When you are here to stay

Yeah I'm falling for an angel
Yeah I'm falling for an angel

back for good....

Tuesday, April 21, 2009 1 comments
salam guyz...

lama xupdate khabar Zul kt cnie...Zul sehat, alhamdulillah...thanx 2 those y xputus2 called, msged, ymed, commented and so on la..tanya psal Zul..thanx..Zul ok jer..sorry kalo Zul wat korg sumer riso n so on..xterlintas niat pown sebenarnye...

so, bile Zul jejak je kaki Zul kt kolej, i get this feelin that life has to change..i need to get back on my feet..so, tadaaa, look at the new me...hahaha

rambut ku y sudah tidak boleh diikat..huhu

on Sunday night, Zul kne attend wedding my cousin Hanis kat Dewan Merak Kayangan, Wisma Felda, KL..quite fun that night, sbb lama xjumpe sedara-mara. yang kelakar nye, while enjoying the meal tuh, as usual, ade slide show psal the bride and the groom la kan...memandang kan ni majlis belah laki, so pengantin laki punye photos y meriah...and most of the photos of Hanis msa kecik2 dulu ade Zul jgk..byk lak tuh...bile tgok blk muka Zul kecik2 dlu, klaka sgt..hahaha..nnt Zul upload gambar2 tuh..hahaha


Hanis and Mas..

suasana dalam dewan sebelum event....

Fareez yang asyik nak berkepit ngn uncle die je...huhu, sorry, uncle xleh men ngn baby..

semasa menunggu pengantin siap, snap2..


yesterday, Zul g The Mines ngn kengkawan..sesaje jejalan sbb buhsan dok kt kolej...kt sna, Zul teman bdak2 ni ha, g kedai pc la, men game la..last2 skali as usual men bowling..hahaha..sorry ye sbb terpaksa kalahkan korg sumer..hahaha....

waek yang sedang mengira bubble dlm ice blended nyer...

rancak bermain...huhuhu

so, itula story Zul so far..kepada y mengharapkan Zul memberitahu kemana Zul menghilang, maaf, hanya sorang je y tau kt mana sbnarnye Zul berada..baby, dun tell others k...hahaha

Maafkan Kepergianku..

Tuesday, April 14, 2009 2 comments
Tak ada lagi kata yang terucap
Jangan ada lagi titis air mata
Di saat kepergianku
Untuk Selamanya

Maafkan caraku ini
Yang tak ingin kau terluka
Karena diriku terlalu mencintaimu
Maafkan kepergianku
Yang inginkan kau bahagia
Tanpa diriku untuk selamanya

Tak ada lagi kata yang terucap
Jangan ada lagi titis air mata
Di saat kepergianku
Untuk Selamanya

Maafkan caraku ini
Yang tak ingin kau terluka
Karena diriku terlalu mencintaimu
Maafkan kepergianku
Yang inginkan kau bahagia
Tanpa diriku untuk selamanya


buat rakan2 ku yang sering menemaniku dikala ku susah dan senang..
thank you so much...(^_^)
only God knows how to repay back ur kindness..
kadang kala lebih baik menghilang diri..
dari memancar peri...
doakan diriku kuat...
kerna itu lah doa ku kpd kalian semua..
kpd anak2 ku, u guyz are wonderful..
thanx 4 always noe how to bright up my day..
don't worry, i noe how to take care of myself..
kalau ade rezki, kite jumpe lg...insyallah

Oo....
Maafkan caraku ini
Yang 'tak ingin kau terluka
Karena diriku terlalu mencintaimu
Maafkan kepergianku
Yang inginkan kau bahagia
Tanpa diriku untuk selamanya

Sampai disini...

Friday, April 10, 2009 8 comments
salam guyz..(^_^)


malam semalam, segalanya telah Zul ungkapkan..dgn harapan apa y tersimpan dlm benak n jiwa, difahami dan tidak disalah erti..


sampai disini
berat kaki melangkah
memburu mimpi yang tidak lagi bernyawa..



sesungguhnya Zul sudah tak berdaya menipu diri sendiri lagi..apa guna menyimpan jika y tersimpan itu hanya disebelah..sedangkan apa y tersimpan dlm diri Zul ni pun hanya utk disebelah..tidak pernah utk kepentingan diri Zul sendiri..


karena hati kasih
enggan lagi bersama
biarlah rindu bersemadi dalam jiwa..


telah puas Zul memujuk hati Zul, agar sabar menempuh jalan y Zul sendiri pilih. telah puas Zul tekadkan diri utk menahan segala y tersedia dihadapan kerna inilah apa y Zul ingin..berkongsi kasih..


sampai disini kasih
gelora cinta yang terindah
walau dihati pedih
aku merana..



namun akhirnya Zul sedar, sampai bila harus diri ini ditipu oleh diri sendiri. sampai bila harus aku menghukum diri menelan maung yang ku sendiri pilih. sedangkan masih byk manis di ceruk hati..


tersungkur aku dalam luka
bila kasih yang dibina
hanya untuk dipersia-sia..


dulu Zul menganggap kalau lama Zul cuba, mungkin yang keras akan lembut jua, yang panas akan sejuk jua..tp sampai bila, apa diri ini xpunya perasaan..?apa diri ini tugu tanpa warna dan wajah..?


biar aku yang merasai
kesan pilu dalam hati
seandainya engkau mahu bersama dia..


sudah sampai waktu untuk Zul memikul hati dan perasaan Zul sendiri, jika sebelum ini Zul rela korbankan perasaan sendiri demi hati yang terjaga..namun, bagaimana dengan raga ku sendiri..?ada siapa yang pernah memikirkannya..?


sampai disini
takdir untuk bersama
kasih ini tidak lagi kesampaian..


namun Zul ingin berterima kasih kerna selama bersama, byk y telah Zul pelajari..tentang diri Zul sendiri, dan diri y lain..terima kasih kerna sudi utk berkongsi acara bersama2, walau seketika, namun, Zul akui sukar utk Zul singkir dalam peti minda..sukar..


selamat tinggal kasih
ucapkan perpisahan
biarlah kasih ini menjadi kenangan...


Zul doakan, agar segala kebaikan y ada disisi duniawi ini, mengelilingi jiwa y Zul sayangi dan kasihi..kerna itu y Zul rasa sepanjang detik Zul membaca mata..sepanjang detik Zul mencurah rasa, sepanjang detik jiwa ini diisi dgn laba kasih dan sayang...

yang dulu..

Wednesday, April 8, 2009 1 comments
salam guyz..(^_^)

1st of all, Zul nk mengucapkan ribuan terima kasih kpd semua y contact Zul and poured me with motivated wishes n so on..Zul hargai sgt2..

terus terang Zul katakan, y Zul msih belorm sembuh..terlalu dalam luka y ditinggalkan..hingga xterdaya utk bertahan..tp Zul cuba sikit demi sikit, ari demi ari, agar apa y hadapi, berkurangan..

setiap detik Zul memikirkannya, setiap detik Zul lemah..Zul mudah lemah dgn perasaan..hingga skg, setiap sendi Zul masih longgar...tulang temulang Zul jd lembut..namun selagi Zul mampu utk gagah berdiri, Zul cuba, biar longgar atau lembut sendi dan tulang Zul..

kini, Zul ingin waktu utk Zul memikirkannya, apakah berbaloi apa y Zul hidangkan selama ini, atau ianya hanya utk perhiasan..kerana ragaku ini bukan utk disia-sia..bukan utk disalahguna, bukan utk dipersenda..

arini, Zul cuba ckp pd diri Zul utk jd Zul y dulu..Zul y xlemah, Zul y xmudah tewas dek permainan minda dan kata, Zul y xmudah lemas dlm pukulan lara, Zul y xmudah berserah dlm amukan nurani jiwa, Zul y berdiri tanpa perlu tongkat rasa..Zul y dulu, yang mana Zul lebih menghargai mereka y menghargai Zul..

Zul sentiasa berdoa, agar hikmah y Zul terima disebalik setiap kejadian, akan sentiasa mematangkan diri Zul, menjadikan Zul insan yang disayangi mereka y layak menyayangi Zul..agar kekuatan y Zul terima dpt meneruskan hidup Zul disamping mereka y layak dan berhak bersama Zul, dlm susah dan senang..bukan y kepura-puraan..