Content

KASI BALIK TANGAN AKU!

Friday, November 19, 2010
TOLONG PULANGKAN TANGAN AKU....



itulah rintihan aku 2-3 arini....diriku sangatlah bz, tahap cipan punya bz..rasanya cipan pown xpernah bz macam aku nie...bahagia jugak jadi cipan nie...


aku kena mark paper final exam budak2 nie, esei pulak tuh...yang bestnye ade 156 script pulak tuh...nak tambah lagi best, kena submit marks nye esok pagi..boleyh????????????

pastu ari isnin nie, Kolej Zul nak wat Baksis (Bakti Siswa) ke Alor Setar. yang bestnye, segala mende xsetel lagi..gilo?????????????? nak pergi isnin nie, dah la skg tgh weekend, opis mna bukak.kalo Zul je y pegi, leh je Zul tido kat umah, tp ade 55 umat manusia nie..celah mana Zul nak sumbat???celah.....???ayooooo!

pastu malam ni Zul ade event..huhu..event suka ria la tapi..suka ria pown, struggling la jugak..tepon sini tepon sana...matila, nak suka ria pown still ting tong...tp at least suka ria ni leh la Zul relax jap..kalo leh relax la...harap2 boleh la..huhuhu...


k la readers sumer..Zul nak sambung wat keje la..kalo x, betul2 hilang tangan dek kena tetak ngan mereka yang bertanggungjawab. huhuhu, nanti Zul update balik perkembangan tangan Zul nie ek..till then, buhbye..!!

1 comments:

DanieL AdiE at: November 19, 2010 at 9:47 PM said...

hahahaha....klakar la entry nie..

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/next-project.html